woensdag 11 april 2018

Liam in the spotlight

Jaja, het is zover!! Voor de eerste keer heb ik Liam voor mijn camera mogen nemen met een zelfgemaakt item. Dit is dus een echte primeur!! En dit op zijn verjaardag gisteren!! 4 jaar heeft hij er op moeten wachten!!

Sinds een jaar of twee vraagt hij mij telkens ik achter mijn naaimachine zit of ik voor hem aan het naaien ben. Telkens moest ik dat teleurgestelde gezichtje zien, als ik zei dat het niet voor hem was. Shame on me!! Maar eerlijk, ik naaide tot voor kort enkel met katoen en hemdjes maken zag ik niet zitten. Nu nog steeds niet trouwens. Maar nu tricot stilletjes mijn naaiwereld aan het verruimen is, kon hij niet achterblijven. 

Voor zijn eerste kledingstuk geen moeilijke zaken, maar een leuke leather sweater van La Maison Victor. 
Voor de schouderstukken had ik echter geen leder in huis en deze heb ik vervangen door jeans, geknipt uit een kapotte jeansbroek van mijn man. 

De dinostof is afkomstig vanuit Maastricht, gekocht tijdens ons weekendje weg. 
En de zwarte boordstof heb ik gekocht bij Lavvi Ebbel. 

En dan nu de foto's van mijn kleine schat met zijn nieuwe favoriete trui met dino's!!



 


Kijk eens naar al die dino's!


 En opnieuw met een lederen embleem erop. 



 


En toen liet mijn jong model weten dat foto's laten nemen wel hééél vermoeiend is :-)




En als afsluiter nog een foto met grote zus. 


Sorry voor de overload aan foto's, maar voor zijn primeur mag het er wel over zijn zeker? Haha. 

Van nog een ander lapje van 1 euro gekocht in Maastricht is een andere trui in de maak. Dat is voor een volgend bericht. 

Nog veel plezier vandaag en tot binnenkort!

Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie eerlijke reactie. Het doet ons steeds deugd deze te lezen.